Det var ett tag sen jag skrev =P
Det kan vara för jag har kämpat med att bli klar med olika saker och därför har jag inte skrivit något..
Såhär.. eftersom jag och Rebecca har tröttnat på Plan A och Bella anser att vi har klarat av Plan B så är vi på Plan C nu =)
Det går framåt! =)
Men eftersom vi inte är klara med Plan A så hade jag tänkt att jag kunde göra den samtidigt som alla andra planer.. jag menar se på film och läsa böcker gör man ju allafall och jag är ganska intresserad utav de filmer som är kvar och de böckerna så det är bara att fortsätta så jag kommer skriva lite om dom samtidigt som jag skriver om Plan C =)

Jag har iallafall sett två filmer =)
Taken och Råttatouille =) båda var riktigt bra och jag tycker det är filmer man borde se =)

Det var allt från mig!
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella