Ojoj... Jag helt glömt bort att skriva! Det är helt sjukt!
Nu har jag sett Saw 2, Pearl harbor och American pie 6 - Beta house...

Saw 2 tycker jag inte alls om... älskade den i början och andra gången jag såg den men nu har jag sett den säkert 20 gånger och då är den inte bra... jag vet precis vad det är som händer och jag kan ganska många repliker... Sen vet jag också vart alla planteringar finns och vad det är man ska kolla på (alltså vad som händer i bakgrunden som kan ge ledtrådar till slutet) vilket gör att den inte är så jättebra...

Pearl harbor är en helt underbar film! Älskar krigsfilmer så denna hamnar högt! Även fast den inte är så mycket krig som jag ville men den har det som krävs och toppar listorna =)

American pie 6 - Beta house är faktist än av de roligare tycker jag... det är väl för att de andra är uttjatade så man kollar på den enda som man inte kan xD men den är faktist helt okej =)

Det var alla filmer för den här gången =)
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer
Postat av: Erica

alla filmerna är bra ju :D

2009-01-20 @ 21:18:04
URL: http://eriiican.blogg.se/
Postat av: sthlmBEAT [E L I D A]

handlar eran blogg om filmer? Pearl harbor är braaaa!!! :)

2009-01-20 @ 21:18:27
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Hm, det var också ett sätt att se på film.

2009-01-20 @ 21:22:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Ceira

saw-serien började bra, slutade dåligt - enligt mig :) men tvåan är riktigt skön att se på. mycket psykologi, lagom med blodsplash och sådana roliga saker.



är väldigt sugen på att se beta house, kanske mest för att steve talley (om han nu heter så, men säger bara en sak - EYECANDY!) är med i den :) plus det är humor i min smak.



kram ceira.

2009-01-20 @ 21:31:58
URL: http://ceira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella