Igår såg jag och Jonas på Arn, den första filmen. Jag hade inte så stora förväntingar, då jag inte har känt mig så speciellt intresserad av filmen men den var faktiskt bra. Inte skitbra, men den överträffade mina förväntningar iallafall. Den kan ju kännas lite lång, jag tyckte att den kändes lite lång iallafall. Och mot slutet började jag tänka: är den inte slut snart?
Och sen tycker jag att slutet kändes lite snopet, den slutade så tvärt och man fattade typ ingenting. Men eftersom man  vet att det finns en tvåa så var det inte så farligt.
Roligt att se en svensk film också, svenska filmer kan vara riktigt roliga och det är kul att se att vi svenskar också kan göra film! Men de bästa svenska filmerna är de som är lite äldre, Vi hade iallafall tur med vädret är den bästa svenska film som har gjorts. Men det hör inte hit.

Vi ska iallfall se "Arn - riket vid vägens slut" idag eller någon dag framöver.
Puss
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella