Nu har jag varit bortrest utan internet och varit på landet... i början var Lina med mig och då hann jag inte skriva... men hon åkte hem på söndagen. Efter det har jag hunnit skriva totalt 35 sidor på hela berättelsen XD
Men den sitter inte ihop tyvärr "/ Men det kommer jag att fixa sen =)
Jag har skrivit 3 sidor om alla figurerna där jag presenterar dem och berättar lite om dem så att man känner igen dem i själva boken =)
Plus att det blir lättare för mig xD Så jag håller reda på vem som är vem.
Sen har jag skrivit 27 och en halv sidor om deras första dag och börjat på den andra. Jag håller på för fullt om den veckan. =)
Sen har jag 5 och en halv sidor om början =) så jag ska bara få ihop första mötet och början sen har jag skrivit en hel del =)
Jag vet inte riktigt hur vi ska göra för att ni ska få läsa berättelserna men jaja, ni kanske får lite smakprover eller så får ni be om den och vi skickar våra berättelser =)
Nu ska jag fortsätta att skriva!
BYE BYE
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer
Postat av: Melina är BÄST såklart =) sen kommer Lisa fyllekärringen

hej hej Lisa Lisa Lisa Lisa ta inte bort !

2009-07-19 @ 22:54:35
URL: http://melinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella