Nu efter hundra år har jag äntligen läst klart Människohamn av John Ajvide Lindqvist XD
Haha, nee men jag har faktist inte läst hela den här tiden utan jag har tagit MÅNGA och LÅNGA pauser xD
Men den är faktist jättebra! Precis som alla andra böcker han har skrivit ^^,
Den här filmen kommer också att bli en film precis som låt den rätte komma in och hantering av odöda =)
De som inte har läst hans böcker borde göra det! Jag har läst alla utom en och den håller jag på med ^^,
Han är verkligen en jättebra författare och jag hoppas att det är fler än jag som gillar honom!

Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella