Jag, Rebecca och Lina såg Bröllopsduellen igår... Den var riktigt bra faktist! Riktigt rolig och ja, en typsikt tjejfilm som är helt underbart att titta på när man är bara tjejer! =)
Det var också skönt att vi hade en liten tjej kväll! =) Vi åt på restaurang och allt =) Fast det blev lite stressigt med tänke på att vi åt innan bion och ja som ni kanske förstår så ska man inte äta på restaurang då för det kan inte sluta bra XD
Det var helt fantastiskt!

Idag ska jag läsa klart Människohamn har jag bestämt XD jag har typ 300 sidor kvar men ändå! Ska kämpa som fan med den idag! Får inte glömma att skriva en läslogg så att lärarna blir glada XD

Ha en fortsatt trevlig dag!

Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella