Jag vet.. Jag har inte skrivit här på evigheter nu. Men jag har ju faktiskt inte börjat på någon ny bok eller sett någon ny film.
Men jag har reserverat en av böckerna på biblioteket, så jag borde börja snart. Den boken jag ska börja på nu heter Champagneflickan och är skriven av Caroline Jensen. Jag berättar mer om boken när jag har börjat läsa lite.
Dessutom är det planerat att jag ska se på minst två filmer i helgen, båda på bio. Så det kommer snart en uppdatering från min sida.
Hoppas förresten att ni tyckte om att jag och Lisa slog ihop våra bloggar till en och samma. Jag tycker iallafall att det blev jättebra, och att bloggen blev jättefin! Jag är ju inte riktigt klar med min sida om ni förstår hur jag menar. Men jag tar det lite senare när jag har mer tid.
Vad tycker ni om designen?
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer
Postat av: sthlmBEAT girlzz [M A L I N]

skit snygg design tjejer! hur är det med er? älskar verkligen eran blogg! :D

2009-01-24 @ 09:31:26
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella