Nu har jag sett Blackout... Inte världens bästa film.. Den var inte bra alls om jag får säga så...
Jag är glad över att Rebecca och jag tog bort Hajen.. För om vi skulle se den så skulla jag somna! Seriöst jag hatar filmer som ska föreställa skräck men är inte ett dugg läskiga! Visst den kan jag gå med på att den inte är läskig... den är ju gammal och då var den läskig.. men att man gör en film på 2000-talet som är nästan komedi för den är så oläskig! Jag menar man skrattar ju för ihelvete igenom filmen!
Jag måste ge ett exempel känner jag... Typ Megalodon...  Dom kanske beskriver den läskigt men man blir ju för fan inte rädd en enda gång!!! och alla jävla filmer som kallar sig för "professionella" undertextöversättare! Dra åt helvete!! ni kan ju för fan inte ens stava ENDA rätt!! Det enda ända man stavar med Ä är den man sitter på!!!!!! LÄR ER!! Jag vet att jag inte alltid stavar rätt men jag säger inte att jag är professionell! Och om man ska skriva en bok eller översätta en film borde man kunna stava rätt!!!

Och de som sätter genre på filmer! Sätt inte skräck eller rysare på en film som inte är läskig! sätt typ drama/thriller då eller nått sånt! står det skräck så vill man bli rädd!!!

Jag ska nu gå och lugna ner mig lite eftersom jag klagar på allt just nu... speciellt alla skitöversätter som inte kan stava!!!
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella