Innan jag skriver något måste jag be om ursäkt för mitt utbrott i förra inlägget... jag blir irriterad ibland och jag var irriterad innan jag såg filmen och sen när jag skulle skriva så blev det bara så.. jag kände mig så mycket bättre efter jag hade skrivit det... så jag orkade inte ta bort det.. då skulle jag bara bli arg igen XD

Okej nu ska vi se... jag har sett Arn - Riket vid vägens slut och Barnhemmet...

Arn - Riket vid vägens slut... den var lika bra som ettan.. men jag gillade inte Arn, hans karraktär var så annorlunda och han verkade glömma repliker och därför blev jag irriterad på honom när det såg ut som han läste replikerna på ett papper... Men men han kanske skulle vara så och därför blev jag irriterad... annars var filmen bra =)

Barnhemmet... den var... hm... förutsägbar? jag kunde lista ut 20 min in i filmen vad som skulle göra och hända... men det har inte med saken att göra... Jag tyckte att den var helt okej, kommer nog inte se den igen på ett tag men jag kommer säker kunna se den om ett tag... =)
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella