Det minskar snabbt! Jag kommer vara klar innan jag och Rebecca åker till växjö =) Vi ska ibörjan av nästa år boka biljetter till en föreställning som ska visas i växjö =) vi ska berätta mer om det sen när vi börjar närma oss tillfället XD

Nu har jag sett Raise your voice... Jag måste säga att den är bra om man gillar sånna filmer... det är en typiskt tjej film typ xD haha jag skulle kalla den för det iallafall.. man börjar gråta och det handlar om att inte ge upp hoppet.. och sen ganska mycket sång i den.. vilket gör att jag tror att det är mer en tjej film =) fast det är förstås killar kan också gilla den =)

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. jag tänker låta er bestämma =) ska jag göra som innan då jag har haft en länk till en sida där det står om filmen och ni kan titta på trailer eller vill ni se en bild på framsidan som jag gjorde ibörjan?
Jag vet inte riktigt hur jag ska ha det... Så jag låter er bestämma vad ni tycker verkar bäst =)
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella