Nu har jag och Lisa haft filmkväll och sett en massa filmer.
Vi började med Dead silence, en skräckfilm som var riktigt bra. Jag vet inte vad mer jag kan säga förutom att den är värd att se och att den var riktigt läskig.
Sen så såg vi på Saw, en film man har sett en del gånger. Men den bjuder ändå på en massa underhållning.
Därefter var det Saw II som gällde. Bra den med, det känns inte som att man kan säga så mycket om den. De flesta har nog sett den.
Och sen såg vi på Madagaskar II, den var riktigt rolig! Och JÄTTESÖÖT! En film man ska se helt enkelt!
Puss
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella