Skaffa ett liv A-Ö

Nu ska vi presentera våra planer för er..
Ni kommer att hitta det här inlägget under kategorin: Båda skriver. Där kommer ni också att hitta Andra inlägg som båda har skrivit eller som handlar om båda..

Skaffa ett liv A-Ö
A * Skaffa en klubb (kulturklubb)
B * Bete oss som bimbos
C * Skaffa en ny look
D * Skriva en bok
E * Datanörd
F * Börja träna och bli nyttiga
G * Lära oss dansa
H * Skaffa oss ett gemensamt intresse
I * Resa mycket
J * Sluta med något svårt
K * Skaffa bättre självförtroende
L * Bli statist
M * Prova något nytt
N * Bli proffsfotografer
O * Gå kurs
P * Bli modefreaks
Q * Bli av med en fobi
R * Göra något med bilar
S * Prova bo på bondgård
T * Bygga något
U * Åka buss och tåg
V * Gå ut mycket
W * Lära oss något nytt
X * Prova bo på fjällen
Y * Campa
Z * Göra något med händerna (skapa ett föremål/måla etc)
Å * Göra volontärsarbete
Ä * Uppfinna något
Ö * Halka och dö

Det här är våran lista. Och vi kommer skriva om varje sak så ofta vi kan. Men det här kommer ta tid.. Eftersom varje "plan" ska pågå i minst två veckor, eller tills vi känner att vi kan gå vidare.
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella