Jag har nu sett Lejonkungen.. .Kommer snart börja läsa någon av böckerna.. sen är det nästa bok och sen är det den sista boken... kommer se human trafficking snart också =)

Juste eftersom plan a snart är klar... plan b är klar för länge sen och plan c är jag också klar med...
Så bestämde rebecca och jag att vi ska börja med plan d... det är ju att skriva en bok på minst 300 sidor och sen skriva en mindre novell.. vi har kommit fram till att den ska gå att skicka in till lilla august priset så det innebär max 10 sidor =)

Haha jag har börjat på plan D =)
Har börjat på boken... minst 300 sidor.. ska kolla om vi kanske kan minska antalet eller ränka sidorna som pocket sidor vilket innebär att det blir 150 sidor.. XD haha aja, har kommit på namnet på boken, handlingen och skrivit en a4 redan =) sen har jag namnen på huvudpersonerna =)
Jag ska berätta mer sen då jag har kommit längre på berättelsen =)
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella