På tre dagar nu har jag läst klart Pojken i randig pyjamas.. Den är så jälva bra! Jag såg filmen innan jag läste boken så jag visste ungefär vad som skulle hända men det gjorde bara att boken blev ännu bättre! Jag kunde se huset, Bruno och Shmuel framför mig.. Jag kunde även se alla militärer och jag förstod mig på landskapet.. Men det var vissa saker som de hade andra på i filmen som gjorde mig lite ledsen.. för boken var så himla bra så den skulle lätt kunna bli så i filmerversionen också men jag rekomenderar starkt både filmen och boken.. men läs boken först då förstår ni filmen mycket bättre!
Nu har jag 3 böcker och 9 filmer kvar sen är jag klar med alla filmer och alla böcker! Helt fucking underbart! Jag måste be Rebecca kryssa i de filmer och böcker hon har läst imorrn för jag ser att hon har glömt det ^^, men det har jag också gjort tills nyss så =P Vi får försöka bli lite bättre på det här =)
Borde kanske egentligen inte fråga, men jag behöver de verkligen, har inte haft de på evigheter. Kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan, är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert att jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: skulle jag kunna få ett tuggummi av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ålder: 18
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkgröna
Civilstånd: Förlovad
Bor: Utanför Nynäshamn
Sysselsättning: Gymnasie


För att se allt jag har skrivit

Klicka här


Jag rekommenderar:
Lisa
Jonas
Bella